Ilmastotalkoot 2008-2010

Ilmastotalkoot oli vuosina 2008-2010 Suomen suurin ilmastokampanja. Talkoissa Suomen parhaat markkinoinnin- ja viestinnän tekijät suunnittelivat ilmastoaiheisia kampanjoita. Ne esitettiin Suomen suurimmissa lehdissä ja radio- ja tv-kanavilla.

PHS-mainostoimiston suunnittelema lentomatkailun ilmastovaikutuksia pohtiva elokuva:
Kesänfilmioffline

Taivaan kokeileva Hämystikki-kampanja:
Ilmastotalkoot Hamystikki 40s

Rakensimme Ilmastotalkoissa yhteistyöverkon kymmeniä eri aloja edustavien yritysten välille (Bob Helsinki, Fortum, Kesko, Family, TBWA Helsinki, BOTH). Ilmastotalkoot painottaa ilmastonmuutoksen näkemistä uutena mahdollisuutena liiketoiminnalle.

 

 

 

 

 

 


Blogikirjoituksia aiheesta

Aiheeseen liittyvää